CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

falling love

Wednesday, May 9, 2012

Abah..hospital..sedihhhh...


sian abah...

Abah mama masuk hospital..mama balik ke Perak dengan segera..terpaksa korbankan cuti hari hol dengan menjaga abah...walaupun sebelum tu dah janji ngan anak2 nak g kidzania...apapun mama bersyukur kerana anak2 amat memahami...tengok Arifah siap berbaju kurung masa balik kampung sebab nak lawat Tok wan..Tok Wan sakit mengejut...salur darah di usus Tok Wan ada yang pecah...sebab tu Tok wan alami pendarahan..



Yang duduk di wheel chair tu Pak Long mama...dia pun sakit jugak...kencing manis...Abah mama anak ke dua...so seme orang panggil dia Pak Ngah..Pak long mama seorang yang sangat kuat dan tabah...walaupun kakinya dipotong..tapi semangatnya sangat kuat..



yang t shirt merah tu..mak su mama..adik bongsu abah mama...dia seorang yang sangat generous..bukan apa sesapa yang perlukan rescue...forsure dia tolong nya...



yang tudung coklat pulak mak cik mama...dia lah orang yang banyak mendorong mama untuk mencapai kejayaan dalam hidup...nasihat dan pendapat dia baik sekali...mama always share secret ngan dia...Thanks Acik..




yang baju putih tu pulak uncle mama..suami Acik..uncle Wan...


Tengok orang sakit yang seksi tu...masih senyum lagi...padahal tengah sakit tu...

0 comments: